måndag 23 februari 2009

Bloody Monday

Galen dag med massa spring, panik, hetsätning, dans och skratt. Spelade rockband hos Gefors och den här låten är med, då blev jag glad! Sen vidare till Citygrillen och tjacka en burgare.. Vidare till friskis för att passa barn, kommer för sent och tappar hela lådan full med pussel, spel och pennor. En del sura kommentarer.... Vafan det var ju jag som gjorde bort mig, skratta lite istället! Nu hade jag gjort världens snyggaste video på två av tjejerna som var där idag. Men tydligen kan man inte visa windows movie-filmer här, suuug. Får nöja mig med denna, ta bort ljudet och sätt på the boy does nothing, grymt! Gulligaste ungarna på länge




(Mina kvällsfunderingar går mest till två personer, som blivit min verkliga dokusåpa. Rätt kul faktiskt men face it, hela Kalmar skrattar åt er. Precis som jag)

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilka vilka??? ;)
kan jag gissa? haha

emilia sa...

Haha, sover inte du än pluggarN? ;) Du kan nog inte gissa men jag kan viska lite i skolan imorgon! Efter min feta sovmorgon :D