onsdag 4 februari 2009

Picture this

När barnpassningen idag bestod av svett och tårar så tog jag one for the team och blödde. Så nu har jag sjukt ont i mitt finger.. Av ett rivsår typ, dåligt. Hur som helst var det full rulle i två timmar och vissa barn fick mig nästan att skrika. Aldrig mer att jag byter till Emelies onsdagar.. Men när en tjej började gråta tryckte jag ner henne i knät och hon Slutade! Jag är helt enkelt bäst. Vågar dock inte försöka mig på att stava hennes namn, men hon är fyra år och en söt som en ängel.

Kom på att vi har idrott imorgon med, så det blir inget jättejätte hopp i träningen, gutt. Och så har det kommit nytt oth avsnitt. Så no need for panic alltså Nina. Perfa. Imorgon får jag min nya kamera också (har inte haft någon sen midsommar, dumma Juhlin) så nu kanske det blir lite mer bilder i framtiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: haha, ja det skulle faktiskt kunna hända dig. frågan är bara om det inte redan gjort det ;)

ha det så kul ikv, och sen ska vi festa loss på lördag :D <3

emilia sa...

hahah faktiskt inte (a)

det ska jag :) oooohja! fifan, då blir det fest :D

Anonym sa...

Vad underbart! för när jag fick reda på att det skulle vara uppehåll igen så fick jag panik:P åh, nu längtar jag tills söndag så jag ska se det (A)