torsdag 12 februari 2009

Whoa, I gotta lay off da nuts

Idag har jag bland annat konstaterat att
1, Jag Suger(!!) på gymnastik och inte fan blir min hjulning bättre av att det sitter en skitsöt kille på läktaren hela lektionen.
2, Sanna borde inte köra bil, vi var såhäääär (några millimeter) nära att bli påkörda av en ambulans. Sjuk nära döden-upplevelse, det värsta jag varit med om i en bil.
3, Förtrollad är en rolig film. Ja, jag är medveten om att jag bara skriver om barnfilmer hela tiden men så går det när man är barnvärd antar jag.. Gillar ekorren så jävla skarpt! Och min imitation är för skön, haha. För övrigt en konstig dag och jag har tusen saker kvar att göra. Vi börjar med att föna håret. Oj så viktigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänker försvara mig själv i nummer två där! Du såg inte heller ambulansen och bilen före mig körde ju med :(