onsdag 25 februari 2009

Happ

Alltså jag är asdålig på att köra bil. Har seriöst panik nu, eftersom jag måste ha mitt körkort så snart som möjligt, men det går fan inte framåt. Hopplöst! Och inte har jag någon glass att bli lycklig över heller.. Stalkern har börjat träna på friskis med, herregud. Tur att han är söt, annars hade jag blivit riktigt rädd. Haha. Detta inlägget blev väldigt konstigt men jag har absolut inget intressant att komma med (håll käften då, tänker ni, men jag har aldrig varit bra på den biten..) Vi klämmer till med ett Dagens citat av Sanna: "Åååh, ni stoppar ju hela kön" ,det var bara hon kvar.... Ja, det gjorde verkligen dan, eller hur Olivia? (blink) Nej, jag känner faktiskt för att lägga ut en bild på Chadypojken, bara för att göra det här inlägget någorlunda meningsfullt.


Så. Nu är jag klar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gjorde verkligen Dan (med stort D) ;) hihi
tack sanna! hähä

emilia sa...

Ddddde e okej ;)