onsdag 18 februari 2009

Har rensat hela min garderob, träningskläder har fått en egen hylla och sommarkläderna större utrymme. För om allt går enligt planerna kommer jag inte uppleva svensk vinter förrän 2012. Men att städa hjälper inte mig inte alls att få ordning på tankarna. Det finns tre personer jag ringer i kris-situatiouner. Två av dom är i Italien och den tredje är i Oslo. Vad gör man då? Need you nooow! Hittade i alla fall tre låtar som jag förknippar med dom. Får väl lyssna medan jag saknar.. Sen ska jag träna, det hjälper alltid. Här är musiken: Johanna, Olivia och Maja. Jävla blanding!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi saaknar dig oxo, sjuuuuukt mkt :) italien e underbart men hemma e ju best ;)

vi gillade dina val av latar, finfina spec johannas ;) hahhahaa bussen :P

emilia sa...

jag blev så happyhappyhappy efter mailet. åååh jag vill ha måndag nu!!

hahahah kommer aldrig glömma det ;)