tisdag 3 februari 2009

Oh my

Jag trodde jag visste vad jag ville gå på för program och på vilken skola. Jag hade fel. Felfelfel. Nu är jag ett enda stort frågetecken. Utomlands? Norrköping? Växjö? ..Kalmar? Musik, turism eller grafisk design? Mwaaa, blir galen! Men i Augusti ska vi i alla fall iväg, bort. Långt bort. Hoppas att jag kan bestämma mig där. Nu ska jag åka till Maja där jag planerar att spendera natten. Vi ska dona lite och en ny, fräsch Emilia kommer om två dagar synas på ett dansgolv nära dig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

"en ny fräsch Emilia" på dansgolvet nära "fingret-upp".. :D de gillar vi! nästan så jag vill gå bara för att se hur de går för dig hahha ;) men jag e ju stooooor nu ;) hahhaahhahahhahah

emilia sa...

Haha du är knasig kvinna! Gillar dig ändå dock. Ganska mycket när jag tänker efter. Och så hörde jag om idag och tycker inte du ska hänga upp dig på det.. Imorgon är en ny dag, i caffan. /Långskolk

Anonym sa...

tänk att jag gillar en ännu knasigare kvinna (pssst..du!) men vi äger allt, inkl caffan!