lördag 7 februari 2009

Vet inte vad jag mer kan säga om gymnasiefesten igår. Fick i alla fall skjuts av underbaraste Jakob till Sofie på liten förfest, mycket bra. Efter att först ballat på vakten kom jag in på corehouse där det var, ja, som det alltid är på sånna här fester. Alla är små små små. Och fega? Men jag hade en kul kväll med Frej, plus nya och gamla vänskaper. Blev en "ovän" fattigare, alltid något. Sen efterfest på jennykåren då. Spelade Donkey Kong och umgicks med folket (ca 15 killar och tre tjejer, varav en somnat). Sen droppade folk av, jag tog min sista drink vid tre och lite efter fyra slank vi ner i var sin Jenny-overall. Mysigt! Om inte Dennis kräver att få tillbaka tröjan så behåller jag den. Skönast ever! XL är min nya storlek, lätt.


Sådär en timme försent vill jag säga grattis till Emmie och Pillan som fyller 18 och jagtog mig friheten att klippa lite. Ligger nu och ska se klart One Tree Hill avsnittet och sen sova, stenhårt. Så tillbaka till min pojke, Lucas Scott.

Inga kommentarer: