lördag 28 februari 2009

Sverker

Idag fyller min Nina 18, grattis girly! Vi har känt varandra sen dagis i stan (=aslängesen). Det var Nina som alltid drog med mig och gjorde alla roliga saker jag inte hade fantasi till. Listan kan göras lång över allt vi hittade på, trots att vi inte sågs så ofta. Vi byggde kojor här i skogen, köpte massor med såna där kulor med onödiga skitleksaker i, lärde mig hur man cyklar i stan, busringde till Via direkt, skvallrade om folk i skolkatalogerna och framför allt så skrev vi dagböcker! Nu var det ett tag sen vi umgicks igen, dumma förkylning. Jag älskar dig.

Passar på att gratta Matilda som fyllde år i går med, hiphiphurra! (Var glad att du rymde från cpfesten igår)

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH, tack min underbara Emilia<3
Så himla fint skrivet och jag håller med dig till 100%. Du är bäst och jag kommer alltid älska dig. Glöm inte det :D Snart leka! <3