söndag 8 februari 2009

Nina och Kaka

Två snygga brudar hade sin 18års fest igår, bilder finns på facebook. Först middag med dom närmsta (oh, jag är speciell!) och lite peppning. Sen kom det mer folk och stämningen var väl sådär till en början. Men sen däremot hände det saker, som vi inte ska gå in närmare på. Jag kan dock säga att jag som alltid hatat snurra flaskan och tyckt det var en helt idiotisk lek, inte alls tyckte att det var någon dum idé när alkoholen fått leka lite med hjärnan. Jag slutade på topp (enligt sannas råd) och tog en taxi med Martin och Johan till stan vid två. Där jag träffade min gamla "låtsas-syster" Julia som jag inte sett på flera år, riktigt kul! Bussen gick sönder tre kilometer hemifrån, så efter 20 minuter börjar jag och min granne traska hemmåt. Vi kommer dock bara 200 meter innan bussen plockar upp oss igen. Kul kväll! Störd. Men kul.

Jocke och Simon var på topp
Ett av resultaten från vår lek

"Du är snyggast på hela festen" Den är go!

1 kommentar:

Anonym sa...

SV:Klart jag kan :D säg bara till när du är inne på msn gullet.