söndag 15 februari 2009

Chips

Igår var det alla hjärtans dag och den firades med Sanna, som fick uppleva Hagby by night. Hon hade med sig världens gulligaste present och gissa om jag blev lycklig!


Idag har jag upptäckt hur blödig jag verkligen är. Grät som ett spädbarn till 90210 och Whild child. Tårarna var också nära att sippra ut när jag kollade gamla idol-klipp (patetiskt!) och barnfilmen Bron till Terabithia. Men jag kan inte hjälpa det, när folk gråter gör jag detsamma. Speciellt när det är lyckligt. Shit. Blev mycket friskis idag och City Gross med mams. Fick en massa behövligt, hon hade nog dåligt samvete för vårt gräl.. Hon betalade nämligen högskoleprovet med. Nu är jag pågång, min framtid kommer närmre och närmre. Oliiidligt spännande!

Förresten, trummisen i H.E.A.T på melodifestivalen igår var så sjukt bonnig. "Du vill inte prova?" Måns däremot, morrr..

Inga kommentarer: