tisdag 10 februari 2009

Lycka

Jag är asförkyld och trött... Men just nu känner jag mig mest lycklig. Helt utan anledning. Som en bakvänd depression ungefär. Jag klagar inte. De gamla bilderna på ur albumet "klacken visar hur man festar" dök upp igen och jag saknar det. Tillsammans med en underbar match innehöll klack-tiden spänning, glädje, rus, lycka och alkohol. Men framförallt nya vänner. Bjuder på en gammal goding som visar upp just dom här sakerna. Från den beryktade "klackfesten". Jävligt kul! Innan det sket sig med kåren osv. Hoppas verkligen att det blir fest snart igen, som vi har sagt. Brukar dock vara sådär med att komma till skott med det här gänget. Vi kom liksom inte ens i tid till matchen, haha. Jag får väl ta tag i det helt enkelt, för det är ju jag en baddare på. Not.

Underbart

Inga kommentarer: